26 Şubat 2008 Salı

orgazm mı, çiş mi?






















kadının g noktası bir zevk üretecidir. velakin çocukluğundan beri g noktasını (cinsel organını) içinde taşıyan kadın için bir çıkmazdır bu; çünkü idrar torbası dolunca karın duvarına doğru genişleyemediği için, g noktasına basınç uygulamaya başlar.

bu da (yani çiş tutmak) her kadına zevk verir. ne var ki kadın, hissettiği şeyin "cinsel bir zevk" olduğunu bilmez. kadın için o hissin adı "çiş gelmesi hissi"dir. yani biçok kadın sevişirken çişini tuttuğunu zannederken aslında orgazmını tutar

lafı şuraya getiricem; mesela misyonerdeyken elinizi/avuç içinizi kadının kasığına bastırıp g noktasını (penisinizle karın duvarı arasına) sıkıştırırsanız, orgazmı bilmeyen kadın "tuvalete gitmem lazım" diyerek sizi üstünden atabilir. delicesine zevk alıyordur, ama aldığı şeyin zevk olduğunu bilmiyor ve "adamın üstüne işeyeceğim sanırım" gibisinden kontrolünü kaybetme paranoyası yapıyordur.

doğrudur da, mesane boş değilse kadınlar ilk orgazmlarında (hatta mütekip çok şiddetli orgazmlarda da) kontrolü kaybettikleri o anlarda genellikle işerler.

o çiş hissine aldırmayınız/aldırtmayınız. biraz daha devam ederseniz, az ileride orgazm bekliyor kadını çünkü :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ben erkek arkadaşımla çiş deneyimini yaşadım.genelde çok uzun sevişiyoruz.aralarda birkaç kez yükselme yaşıyorum. vajinamdan sıvı geldiğini hissediyorum. ama aldırmadan devam ediyoruz. en sonunda foş diye birşeyler fışkırıyor içimden... yaklaşık bir aydır her sevişmemiz böyle... çok zevk alıyorum. orgazm olduğumu düşünüyorum ama sevgilim niye sen zangır zangır titremiyorsun diye sordu. acaba yaşamam gereken daha farklı bir deneyim mi var?

dory dedi ki...

blogun en başında yazdığım gibi; ben bilirkişi değilim :)
sadece bildiğim/okuduğum/deneyimlediğim kadarını dilim döndüğünce aktarmaya çalışıyorum...

anlattığınız şey bence orgazma benziyor. titreme ve kasılma olmaksızın orgazm deneyimi yaşayan bir kadın olduğunu bilmiyordum :)

kasılma ve titreme derken, illa sara krizine girmiş gibi etki eden bişey olması gerekmiyor bunun... ama bildiğim kadarıyla, boşalma ve orgazmın hemen öncesinde küçük de olsa muhakkak bir kasılma; istemsiz kas hareketleri oluyor... benim gibi tüm vücudunda yaşayanlar da var bunu, sadece bacakları ve ayakları kasılanlar da var bildiğim kadarıyla...

bence genellemeleri boşverin; cinsel reflekslerimiz parmak izlerimiz kadar farklı olabiliyor... eminim düzenli cinsel hayatınız devam ettikçe, yıllar içinde şu anda kendinizin de bilmediği bir sürü güzel şeyle karşılaşacaksınız...

orgazm olduığunuzu hissediyorsanız, oluyorsunuzdur.. "niye titremedim, niye kasılmadım" diye bunu kafanıza takıp boşuna vesveselenmeyin bence :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

yanlılıyorsunuz.. hemen her kadının orgazm tepkisi birbirinden farklı.

üç kuruşluk acizane tecrüblerimde dahi, ağlayanını da gördüm, zangır zangır titreyenini de(korkmuştum resmen), yarım saat aptal aptal gülümseyenini de, yalnızca yanakları pembeleşeni de...

bu tip şeyleri belirli kalıplara sokmamak lazım..

gerçek orgazmın(ne demekse?) klitoral mi, vajinal mi yollamı gerçekleştiği hususunu x kalıbına sığdıramayacağımız gibi; orgazm tepkilerine "bu böyledir... aksini yaşıyorsanız bir şeyleri yanlış yapıyorsunuzdur" gibi kısıtlama getirmek saçma olur diye düşünüyorum.

dory dedi ki...

valla haklısınız, zaten çelişmiyoruz aslında.
sitenin başına yazdığım gibi, bunlar öznel ve kısıtlı tecrübelerle-görülen-duyulan okunanlarla varılmış genellemelerdir.

Adsız dedi ki...

peki bir kadın farklı erkeklerde farklı tepkıler verebılırmı ??

dory dedi ki...

tabii ki... kişiden kişiye değişebileceği gibi, zamandan zamana da değişebilir vücut tepkilerimiz... aynı kişiyle olsanız bile, bir sevişmeniz önceki birkaç yüz tanesinden farklı olabilir. çok olası şeyler bunlar bence

.


View My Stats